top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 431


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

آنقدر بـہ این روزهــاے تلخ عادتــ کرבه امـ

کـہ وقتے لبخنـــב مے زنمـ قلبمـ تیر مے کشـב

بیچــآره בلـــمـ چقـבر زود عادتــ مے کنــב

بــہ نبودن هر آنچہ کـہ مے خواستـــ ...

 



نظرات شما عزیزان:

r00yaj00n
ساعت23:38---23 خرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری چند جا اومدم نظر بزارم نشد تو این صفحه تونستم موفق باشی

amir
ساعت19:11---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

amir
ساعت19:10---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

وروجك
ساعت23:50---16 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود خیلی حال کردم خوشحال میشم یه سری به من بزنی اگه موافقی تبادل لینک کنیمwww.vooroojak2013.loxblog.com

رویای خاطرات
ساعت23:25---16 خرداد 1392
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنید با تشکر موفق باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com